Friday 29 November 2019

Lili of the valley - Squeaky stocking

Goedemorgen, dit is dag 29 van de 30-day colouring challenge van Kathy Racoosin.

Goodmorning, this is day 29 from the 30-day colouring challenge hosted by Kathy Racoosin.



Vandaag post ik een kerstkaartje dat ik heb gemaakt voor de kerstkaarten swap van de Lili of the valley facebookgroep. Voor deze swap heb ik een kaartje gemaakt voor Marlies van Es. Ik heb een kaartje gemaakt met de digitale stempel Squeaky stocking van Lili of the valley. Ik heb de afbeelding ingekleurd met mijn Polychromos potloden en de zwarte glaze pen en daarna heb ik delen van de afbeelding gekleurd met de Clear Spectrum noir sparkle glitter pen. Ik heb de afbeelding daarna uitgeknipt. Ik heb op stuk kraft karton met een witte gelpen lijntjes gedoodled en daarna heb ik er rood jute touw omheen gebonden. Ik heb de afbeelding met foamtape op het kraft karton geplakt en daarna heb ik met zwarte inkt een tekst van de stempelset Christmas calligraphy van Clearly besotted stamps naast de afbeelding gestempeld. Ik heb met de Star confetti die van Alexandra Renke kleine sterretjes uit rood karton gestanst en die heb ik op mijn kaart geplakt. Ik heb met behulp van de Crea-nest-lies XXL 56 van Crealies een geschulpt randje gemaakt van wit karton dat ik achter het kraft karton heb geplakt. Op een kraft kaart heb ik een stukje design papier van het Red devil paperpack van Bazzil basics geplakt en daarna heb ik het kraft karton met de afbeelding op de kaart geplakt met foamtape. Ik heb de hoeken van de kaart afgerond met de Corner chomper. 


Today I am posting a christmas card that I have made for a card swap from the Lili of the valley facebookgroup. For this swap I have made this card for Marlies van Es. I have made a card with the digital stamp Squeaky stocking from Lili of the valley. I have coloured the image with my Polychromos pencils and the black glaze pen and then I coloured parts of the image with the Clear Spectrum noir sparkle glitter pen. Then I have fussy cut the image. On a piece of kraft cardstock I doodled some lines with a white gelpen and then I tied red jute thread around the cardstock. I glued the image with foamtape on the card. I have stamped a sentiment from the set Christmas calligraphy from Clearly besotted stamps next to the image with black ink. With the Star confetti die from Alexandra Renke I have diecut a couple of tiny stars from red cardstock and I glued those around the sentiment and the image. With the help of the Crea-nest-lies XXL 56 from Crealies I have diecut a scalloped border from white cardstock and I glued it behind the kraft cardstock. On a kraft card I glued a strip of red patterned paper from the Red devil paperpack from Bazzil basics and then I glued the kraft cardstock with the image with foamtape on my card. I rounded the bottom corners of the card with the Corner chomper. 


Dit is het kaartje dat ik van Marlies van Es heb gehad, zo mooi!!


This is the card that I have received from Marlies van Es, so pretty!!


I want to enter this card in the following challenges:
*********************************************************************************
STAMP: Squeaky stocking from Lili of the valley, Christmas calligraphy from Clearly besotted stamps
COLORING MEDIUM: Polychromos pencils
PAPER: Kraft, red and white cs, Red devil paperpack from Bazzil basics
INK: Versafine clair nocturne
DIES: Crea-nest-lies XXL 56 from Crealies, Star confetti die from Alexandra Renke
ACCESSORIES: Black glaze pen, Clear Spectrum noir glitter sparkle pen, Red jute thread, White gelpen, Corner chomper

3 comments:

  1. Je kaart is echt prachtig Larissa. In het echt nog mooier dan op de foto. Je ziet het mooie subtiele glitter beter. Dank je wel voor het sturen, ik ben er erg blij mee. Fijn weekend, groetjes, Marlies

    ReplyDelete
  2. Adorable little meecies. Beautiful card Larissa. xx

    ReplyDelete

In line with new European Data Protection Laws (GDPR) by commenting you know that your name & comment are visible to all who visit this blog and thereby consent to the use of your personal informations for this specific purpose.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails