Sunday 16 June 2019

Your next stamp - Gefeliciteerd

Goedemorgen, dit is dag 2 van de 30-day colouring challenge van Kathy Racoosin.

Goodmorning, this is day 2 from the 30-day colouring challenge hosted by Kathy Racoosin.


Vandaag post ik het verjaardagskaartje dat ik voor mijn broer heb gemaakt. Ik heb op het kaartje de stempel Froggie friend van Your next stamp gebruikt. Ik heb de afbeelding ingekleurd met mijn Polychromos potloden en de zwarte glaze pen en daarna heb ik de afbeelding uitgeknipt. Dit stempeltje is erg leuk omdat je het kikkertje meerdere items in de handen kunt geven en zo kun je dus voor elke gelegendheid een kaartje maken. Ik heb dan ook wat meer kaartjes en projectjes gemaakt met de kikker, maar die posts komen later dit jaar wel op mijn blog.
Ik heb op een witte kaart een strip geel design papier van het Classic gingham paper pack van Sunny studio geplakt. en op een restje design papier heb ik de ballon van de stempelset Hoera van Carlijn design gestempeld. Ik heb de ballon uitgeknipt. Ik heb een laag wit karton met foamtape op de kaart geplakt. Daarna heb ik de kikker met foamtape op de kaart geplakt. Ik heb de kikker een zwart touwtje in zijn pootje gegeven waar de ballon aan vast hangt en daarna heb ik de ballon met foamtape op de kaart geplakt. Met een zwarte fineliner heb ik een lijntje langs de randen van het witte karton getekend. Uit zwart karton heb ik drie keer het woord gefeliciteerd gestanst met de Snijmallen voor gefeliciteerd van Carlijn design en die heb ik op elkaar geplakt en daarna heb ik ze op de kaart geplakt. Daarna heb ik rondom de tekst en de afbeelding gestempeld met het sterretje uit de stempelset Hoera van Carlijn design.


Today I am posting a birthday card that I made for my brother. I have used the stamp Froggie friend from Your next stamp on the card. I coloured the image with my Polychromos pencils and the black glaze pen and then I have fussy cut the image. I really like this stamp because the frog can hold all kinds of items and so you can make a card for every occasion. So I decided to make a couple more projects with this cute froggie, but I will post those later this year on my blog.
I have glued a strip yellow design paper from the Classic gingham paper pack van Sunny studio on the bottom of a white card. I added a layer of white cardstock with foamtape on the card. I have drawn lines with a black fineliner on the white cardstock. On a little scrap of the yellow design paper I have stamped a balloon from the stampset Hoera from Carlijn design and then I have fussy cut it. I glued the frog with foamtape on the card. I gave him black thread in his hand and I also glued it onto the balloon and then I glued the balloon with foamtape on the card. I have die-cut the word gefeliciteerd (congratulations) with the Snijmallen voor gefeliciteerd from Carlijn design three times from black cardstock and I glued those on top of each other and then I glued them on the card. Then I stamped around the sentiment and the image with a star stamp from the set Hoera from Carlijn design.


STAMP: Froggie friend from Your next stamp, Hoera from Carlijn design
COLORING MEDIUM: Polychromos pencils
PAPER: White and black cs, Classic gingham paper pack from Sunny studio
INK: Versafine clair Nocturne
DIES: Snijmallen voor gefeliciteerd from Carlijn design
ACCESSORIES: Black glaze pen, Black embroidery thread, black fineliner, Corner chomper

3 comments:

  1. A great, fun card! Love that frog!!
    Thank you for joining us at Polkadoodles Digi Choosday! Jane S (DT) xxx

    ReplyDelete
  2. Beautiful card! Thanks for joining us at Unicorn. Have a nice day,.. Succes!!
    DT Anneke

    ReplyDelete

In line with new European Data Protection Laws (GDPR) by commenting you know that your name & comment are visible to all who visit this blog and thereby consent to the use of your personal informations for this specific purpose.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails