Monday 26 January 2009

Sketch saturday

Vanavond heb ik een kaartje gemaakt voor de sketch saturday blog. Als uitgangs punt heb ik een donkerblauwe linnen structuur kaarte genomen. Ik heb op mijn kaartje een stempeltje van Eline Pellinkhof gebruikt. Het jongetje is gekleurd met derwent potloden en geurloze terpentine. Op de wangetjes zijn stipjes getekend met een witte gelpen. De oogjes zijn nog eens extra gekleurd met een zwarte glaze pen. De afbeelding is uitgesneden met een rechthoekige nestabilitie. Eronder zit een iets grotere rode rechthoek. De bootjes komen uit hetzelfde stempelsetje. Ze zijn uitgesneden met de cirkel nestabilities. Eronder zit een rode cirkel. Op de rand van de rode cirkel heb ik gedoodled met een witte gelpen. Met de computer heb ik het strookje gestreepte papier gemaakt. Er zit nog een wit satijnen lintje over heen. De tekst is ook met de computer gemaakt.

Tonight I made a card for the sketch saturday blog. As my base I used a darkblue linnen structure card. I used a stamp from Eline Pellinkhof on my card. I colored the little boy with derwent pencils and oms. On his cheeks I added some dots with a white gelpen and I colored his eyes extra with a black glaze pen. The image was cut with a rectangle nestabilitie. I added a bigger red rectangle. The little ships are from the same stamp set. I cut them with circle nestabilities. I added a bigger red circle. I doodled a bit on it with a white gelpen. I made the sentiment ont the computer. I also made red-white striped background paper with my computer. I attached a white satin ribbon on top of it.


Omdat je natuurlijk niet zomaar in een donkerblauwe kaart kunt schrijven, heb ik de binnenkant van de kaart ook versierd. Ik heb met nestabilities een grote rechthoek gesneden uit wit papier. Aan de onderkant heb ik nog een randje van het rood-wit gestreepte papier geplakt. Ik heb nog een bootje gestempeld en die in de hoek geplakt.

Because you can't write very easy in a dark blue card, I decided to decorate the inside of my card as well. I cut a large square with my nestabilities. I added a little strip of the red-white striped pattern. I stamped another ship and added it in the corner.

IMAGE: EC0084 from Eline Pellinkhof. CS: Darkblue linnen structure cs. Ink: Versafine onyx black. ACCESSORIES: Derwent pencils, black glaze pen, white gelpen, white satin ribbon, nestabilities.

6 comments:

  1. Wat een schattig kaartje en zo vrolijk. Heel mooi gemaakt hoor.

    Groetjes van Marianne

    ReplyDelete
  2. What a cutie. So sweet. I love this card. Lovely clean lines, so fresh... just right for a little boy. Great way to decorate the inside too. Thanks for joining in with the challenge on Sketch Saturday this week and also, thank you for your kind comments on my blog.
    Hugs
    Sandra xx

    ReplyDelete
  3. Heel erg leuk geworden, ook die binnenkant, leuk idee.
    Groetjes, Eline

    ReplyDelete
  4. Ik vind hem helemaal geweldig!! Wat een waanzinnig lief ventje is dat zeg, ik heb die stempels echt nog nooit voorbij zien komen maar ik voel weer een google-actie opkomen... hebbertje! Erg leuk uitgerwerkt met het bootje en de versierde binnenkant maakt het kaartje helemaal af. Toppertje!! Dank je voor je deelname aan Sketch Saturday deze week!!

    xxx
    Mariska

    ReplyDelete
  5. Brilliant card Larissa, stunning colours and I love Eline Pellinkov's babies they are delightful.
    hugs Heather xx

    ReplyDelete

In line with new European Data Protection Laws (GDPR) by commenting you know that your name & comment are visible to all who visit this blog and thereby consent to the use of your personal informations for this specific purpose.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails