Tuesday 25 April 2023

Whimsy stamps - Could you BEE any sweeter?!


Hallo, vandaag post ik weer een nieuw kaartje voor Whimsy stamps. Deze keer heb ik een mini kaartje gemaakt dat heel goed past in de kleine zwarte envelopjes van Kimya verpakkingen die ik op de kreadoe heb gekocht. Ik heb een kaartje gemaakt met één van de schattige afbeeldingen van de set Bee happy (digital stamp) van Whimsy stamps. Ik heb de afbeelding ingekleurd met mijn Polychromos potloden, de zwarte glaze pen en een witte gelpen. De vleugels van de bijtjes heb ik gekleurd met de Clear Spectrum noir sparkle glitter pen en daarna heb ik de afbeelding uitgeknipt.

Ik heb een klein kaartje gemaakt van geel karton. Ik heb een rechthoek uit zwart karton gesneden en daarop heb ik met Versamark inkt de Speckled background rubber cling (DBB0070) van Whimsy stamps gestempeld, die ik daarna geembost heb met witte embossingpoeder. Met een stans van de set Slimline card builder die van Whimsy stamps heb ik een ovaal uit wit karton gestanst en die heb ik op het kaartje geplakt. Ik heb daarna de afbeelding op de kaart geplakt. 

Hello, today I am posting a new card for Whimsy stamps. This time I made a mini card for one of the black envelopes from Kimya verpakkingen. I have made a card with one of the cute images from the set Bee happy (digital stamp) from Whimsy stamps. I have coloured the image with my Polychromos pencils, the black glaze pen and a white gelpen. I have coloured the wings of the bees with the Clear Spectrum noir sparkle glitter pen and then I have fussy cut the images.

I have made my mini card from yellow cardstock. I have cut a rectangle from black cardstock and I stamped a background on it with Versamark ink and the Speckled background rubber cling (DBB0070) from Whimsy stamps. I have embossed the image with white embossingpowder and then I glued it on the card. With a die from the set Slimline card builder die from Whimsy stamps I have cut an oval from white cardstock and glued it on the card. Then I glued the image on the card.


Binnen in het kaartje heb ik een tekst van de set Bizzy bees (clear stamp) van Whimsy stamps gestempeld, omdat deze zo leuk past bij de afbeelding van de lieve bijtjes.

Inside the card I have stamped a sentiment from the set Bizzy bees (clear stamp) from Whimsy stamps, because it is really perfect for the sweet bees image.


I want to enter this card in the following challenges:
*********************************************************************************
STAMP: Bee happy (digital stamp), Speckled background rubber cling (DBB0070) and Bizzy bees (clear stamp) from Whimsy stamps
COLOURING MEDIUM: Polychromos pencils
PAPER: Yellow, black and white cs, Black envelope from Kimya verpakkingen
INK: Versafine clair nocturne, Versamark ink
DIES: Slimline card builder die from Whimsy stamps
ACCESSORIES: Black glaze pen, White gelpen, Clear Spectrum noir sparkle glitter pen, White embossingpowder, Clear Spectrum noir sparkle glitter pen

No comments:

Post a Comment

In line with new European Data Protection Laws (GDPR) by commenting you know that your name & comment are visible to all who visit this blog and thereby consent to the use of your personal informations for this specific purpose.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails