Friday 12 June 2020

A birthday card for my brother


Goedemorgen, vandaag post ik het verjaardagskaartje dat ik heb gemaakt voor de verjaardag van mijn broer. 

Goodmorning, today I am posting the birthday card that I have made for my brother. 


Ik heb van rood karton een kaart gesneden en daarop het zwart-wit papier van het Dessinpapier pak van de Hema geplakt. Met een zwarte fineliner heb ik een lijntje langs de randen van het design papier getekend. Met de Crea-nest-lies XXL 21 van Crealies heb ik een cirkel uit wit karton gestanst. Uit zwart karton heb ik een grotere cirkel gestanst met de Crea-nest-lies XXL 33 van Crealies. De grootste cirkel is met de Crea-nest-lies XXL 92 van Crealies uit rood karton gestanst en daarna heb ik alle cirkels op elkaar geplakt en daarna heb ik de cirkels op de kaart geplakt. Op een stuk wit karton heb ik 2 teksten van de stempelset 't is je verjaardag van Els Brigé design gestempeld met Versafine clair nocturne inkt. Daarna heb ik deze teksten uitgestanst met de 't is je verjaardag coördinerende stansset van Els Brigé design en daarna heb ik deze teksten met foamtape op de kaart geplakt. Uit rood karton heb ik met het Planner essential 27 Retro number trio (1745) van Elizabeth craft designs het getal 40 gestanst. Ik heb de getallen 3 keer uitgestanst en die heb ik op elkaar geplakt en daarna heb ik deze getallen op de kaart geplakt. De sterretjes heb ik uit rood karton gestanst met dies uit dezelfde die set en die heb ik op mijn kaart geplakt.


Goodmorning, today I am posting the birthday card that I have made for my brother. I have cut a card from red cardstock and glued black and white patterned paper from the Dessinpapier pack from Hema on it. With a black fineliner I have doodles lines on the patterned paper. With the Crea-nest-lies XXL 21 from Crealies I have cut a circle from white cardstock. From black cardstock I have cut a bigger circle with the Crea-nest-lies XXL 33 from Crealies. The largest circle is cut from red cardstock with the Crea-nest-lies XXL 92 from Crealies. I glued all circles on top of each other and then I glued them on the card. I have stamped 2 sentiments (hooray and congratulations) from the set 't is je verjaardag from Els Brigé design on white cardstock with Versafine clair nocturne ink. I have used the 't is je verjaardag coördinerende stansset from Els Brigé design to die-cut the sentiments and then I glued them on the card with foamtape. I have die-cut the number 40 from red cardstock with the Planner essential 27 Retro number trio (1745) from Elizabeth craft designs. I have cut each number 3 times and glued them on top of each other and then I placed them on the card. The little red stars are made with dies from the same die-set. 


Bij het kaartje heb ik ook een doosje gemaakt met daarin het cadeautje. Ik heb het doosje uit rood karton gesneden met de Silhouette cameo. Ik heb hiervoor het bestand Money roll box with mats (122261) van Lori Whitlock gebruikt. Ik het het doosje versierd met design papier van het Dessinpapier pak van de Hema. Ik heb de tekst gefeliciteerd van de stempelset 't is je verjaardag van Els Brigé design op rood karton gestempeld en daarna heb ik deze uitgestanst met de 't is je verjaardag coördinerende stansset van Els Brigé design. Ik heb de tekst met foamtape op het doosje geplakt. Ik heb het geld met washitape aan elkaar geplakt en ik heb er nog een extra kaartje aan geplakt. Daarna heb ik uit rood karton met een stans van de Craft emotions die - Planner essentials 1 van Craft emotions een tabje gestanst en dat heb ik aan het briefje geplakt. Op het tabje heb ik een tekst van de stempelset Stempels interacties van Carlijn design gestempeld.


Together with the card I have made a box with the present. I have cut the from red cardstock with the Silhouette cameo.I have used the file Money roll box with mats (122261) from Lori Whitlock. The box is decorated with patterned paper from the Dessinpapier pack from Hema. I have stamped the sentiment (congratulations) from the set 't is je verjaardag from Els Brigé design on red cardstock. I have die-cut the word with the 't is je verjaardag coördinerende stansset from Els Brigé design and glued it on the box with foamtape. I have glued the money together with washitape and added a little card. From red cardstock I have die-cut a tab for on the card with the Craft emotions die - Planner essentials 1 from Craft emotions and glued it on the card. On the tab I stamped a sentiment (pull here) from the set Stempels interacties from Carlijn design.


STAMP: 't is je verjaardag from Els Brigé design, Stempels interacties from Carlijn design
SILHOUETTE CUTTING FILE: Money roll box with mats (122261) from Lori Whitlock
PAPER: Red, white and black cs, Dessinpapier from Hema
INK: Versafine clair nocturne inkt  
DIES: 't is je verjaardag coördinerende stansset from Els Brigé design, Crea-nest-lies XXL 21, 33 and 92 from Crealies, Planner essential 27 Retro number trio (1745) from Elizabeth craft designs, Craft emotions die - Planner essentials 1 from Craft emotions
ACCESSORIES: Black fineliner

1 comment:

In line with new European Data Protection Laws (GDPR) by commenting you know that your name & comment are visible to all who visit this blog and thereby consent to the use of your personal informations for this specific purpose.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails