Sunday 30 May 2010

Vaderdagkaart

Hallo! Ik wilde nog even snel mijn tweede kaart posten die ik voor de Hobbyjournaal van deze maand heb gemaakt. Het is een vaderdagkaart geworden.

Hello! I wanted to post this card before I go to bed. This is the second card that I made for the utch magazine Hobbyjournaal. I have made father's day card.



De kaart heeft de vorm van een koffer. Ik heb de koffer gemaakt van kraft cardstock van Elzybells. Met de hand heb ik de witte stiklijn erop genaaid. De hengels heb ik apart gemaakt en deze zijn aan de binnenkant van de kaart vastgeplakt. Rondom het handvat heb ik een tag aan een kettinkje gehangen waarop de tekst geprint staat.

My card has the shape of a suitcase. I made the suitcase from kraft cardstock from Elzybells. I have handstitched the white line. I made the handles from a separate piece of kraft cardstock and I attached them on the inside. I have made a tag with the sentiment (for daddy) and I used a chain to attach it to the suitcase.


De koffer sluit met twee lintjes die rondom de koffer zitten. Ik heb met de quickutz gespjes gemaakt en hierop heb ik eerst bruine inkt gesmeerd en daarna liquid applique. Je kunt het lint gewoon van de kaart afschuiven aan beide kanten om zo de kaart te openen.

The suitcase closes with 2 ribbons that are wrapped around the suitcase. I used my quickutz to make 2 buckles from kraft paper. I made them darkbrown with ink and then I applied liquid applique on them. You can slide the ribbon from the card to open it.



En dit krijg je te zien als je de koffer openslaat. Het papier vouwt zich uit en daarop staat de afbeelding en tekst. Midden op een vel papier heb ik de afbeelding van de digi shack geplakt. Dad's day remote is een perfecte vaderdag afbeelding, want zit elke vader er niet zo bij? Rondom de afbeelding heb ik ook de tekst geprint. Ik heb met een zwarte fineliner eerst een ruitjespatroon op de stoel en de sloffen aangebracht en daarna heb ik de afbeelding ingekleurd met mijn potloden.

And this is what you will see when you will open the card. The paper folds out and on top of it I have printed my image and the sentiment. In the middle of a sheet of paper I printed the image from the Digishack. Dad's day remote is a perfect father's day image, because who doesn't have a father like this? I used a black fineliner to create the pattern on the chair and slippers and then I colored the image with my pencils.

IMAGE: Dad's day remote from the Digi shack
CS: Kraft cs from Elzybells
ACCESSORIES: Pencils, black fineliner, corner chomper, ribbon, belt loops from quickutz, liquid applique, tag cut with silhouette, chain.


7 comments:

  1. Hij is helemaal geweldig zeg,en die stempel is echt gaaf.

    gr.Louise

    ReplyDelete
  2. Superleuke kaart!!

    Saskia :)

    ReplyDelete
  3. Hoi,

    Wat een superleuk idee zeg en die digistamp haha vind hem geweldig!

    groetjes Marianne

    ReplyDelete
  4. Wat een superleuk idee! En een leuke verrassing als je 'm openmaakt! Helemaal goed:)

    ReplyDelete
  5. Wauw, wat een geweldig leuke kaart!
    Ook heel mooi hoe de kaart eruit ziet als je de koffer openmaakt.
    Groetjes, Sandra

    ReplyDelete
  6. This is really neat! I love how that image is folded to fit inside the little case; love the creativity here!

    ReplyDelete

In line with new European Data Protection Laws (GDPR) by commenting you know that your name & comment are visible to all who visit this blog and thereby consent to the use of your personal informations for this specific purpose.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails