Friday, 17 August 2012

Blogcandy!!!

Deze post blijft bovenaan mijn blog staan tot en met 17 augustus. Nieuwere posts staan onder deze post!

This post will stay at the top of my blog until the 17th of august. You can find newer blogposts under this post. 


Hallo! Gisteren was het precies 5 jaar geleden dat ik mijn eerste blogpost schreef en die 5e verjaardag van mijn blog kan ik natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan, dus ik heb een leuke blogcandy voor jullie! Ik kan het haast niet geloven dat ik al 5 jaar aan het bloggen ben en ik wil iedereen dan ook bedanken voor alle reacties die jullie achterlaten! Altijd erg leuk om te lezen!

Hello! Yesterday it was my fifth blogoversary and that is something I want to celebrate, so I have a nice blogcandy for you! I cannot believe that I have been blogging for 5 years already and I want to thank everyone for all the nice comments they have left now and in the past! It is always fun to read!

Eén gelukkige persoon kan al de stempels die hierboven op de foto staan, winnen en het enige dat je daarvoor moet doen is een reactie achterlaten op deze blogpost en verder helemaal niets! Welke stempels kunnen jullie allemaal winnen?:

  • Stempelset van Tiddly Inks (Gekregen van de lieve Christy Croll  :) )
  • Clearstempels van Stampfairy van Marianne design
  • 2 stempels van Stamping Bella
  • 7 Mini magnolia's
One lucky person can win all the stamps shown on the picture above and the only thing you have to do, is leave me a comment on this blogpost and nothing else! Want to know which stamps you can win?
  • Clear stamp set from Tiddly Inks (generously donated by the very sweet Christy Croll :) )
  • Clear stamps from Stampfairy from Marianne Design
  • 2 Stamping bella stamps
  • 7 Mini magnolia's
Daarnaast kan één persoon nog een tegoedbon winnen voor Tiddly Inks ter waarde van 15 dollar.

And another lucky person can win a gift certificate from Tiddly Inks worth 15 dollars.



Dat betekent dus 2 winnaars!!! :):)

So that means 2 winners!!! :):)


De blogcandy loopt tot en met 17 augustus 24:00 uur en ik zal de winnaars bekend maken op zaterdag 18 augustus. De winnaars hebben één week de tijd om te reageren en doen ze dat niet dan zal ik een andere winnaars kiezen! Je hoeft niet zelf een blog te hebben om te kunnen reageren op mijn blog, maar als je geen blog hebt, laat dan ook goed je volledige naam achter in de reactie, zodat het makkelijk te zien is wie er wint.

The blogcandy will run until the 17th of august midnight (Amsterdam time) and I will anounce the winners on the 18th of august. The winners will have one week to claim their price and I they don't react, I will pick another winner! You don't have to have a blog yourself to react on my blog, but please leave your full name when you comment, so I can announce the wright winner. 

19 comments:

  1. Wow Larissa! Congratulations on your 5th blog anniversary - that is quite an achievement.
    I hope you are well - hugs, Sylvia xx

    ReplyDelete
  2. What an awesome candy Larissa! Thanks so much for the chance to win :D

    ReplyDelete
  3. Awesome blog candy, Larissa! Wow, 5 years is a long time...hope to see you blogging for many more!

    ReplyDelete
  4. Hoi Larissa,

    Als eerste gefeliciteerd met je 5 jarig bestaan een knappe prestatie.
    Ik geniet erg van je kaarten.
    Wil je graag bedanken voor deze kans om deze mooie candy te winnen.
    Ik zet je Candy in mijn side bar.
    Op naar het 10 jarig bestaan van je blog

    Grtz Yvonne

    ReplyDelete
  5. Ooooooh, what fabulous candy, Larissa! I'll be very jealous of whoever ends up winning it! LOL Happy 5th blogoversary and hopefully many more - I love seeing your work! ;) ~Christy

    ReplyDelete
  6. Congratulations on your blogaversary - your cards are gorgeous. Thanks for the chance to win xx

    ReplyDelete
  7. wow larissa.that is a huge ammount of candy.so very kind of you to offer such a sweet candy.thanks for the chance to win :D

    xx coops xx

    ReplyDelete
  8. 5 YEARS, Wowzers Larissa, that is amazing. I'm so glad to see you back blogging too, I'd missed seeing your fabby creations. I'm getting slightly addicted to Tiddly Inks too now (I blame you fully for this new addiction!!!) and am slowly building my collection of digis. Your candy looks delish too, thanks for the chance to win, and good luck to everyone in their chance to win your generous offer.
    Big hugs, looking forward to seeing some more beautiful creations from you soon.
    Annette
    xx

    ReplyDelete
  9. Hallo Larissa,
    Ben een fan van jouw blog.
    Ik zou heel graag een poging wagen om de candy te winnen. Gefeliciteerd met jouw 5th anniversary.

    Groetjes
    Tilly

    ReplyDelete
  10. beste,

    Ik ben al even volger van je mooie blog. Gefeliciteerd met je vijfde blog- verjaardag!! Uiteraard wil ik mee doen met deze "te gekke candy".
    wat zou ik die graag winnen !!
    Liefs, Diane

    ReplyDelete
  11. Hey Larissa,

    Ik ben al een tijdje volger van je blog en haal er regelmatig ook wel een ideetje uit ( daar dienen deze blogs toch voor hé).
    5jaar is idderddaad al ee hele tijd ik zou zeggen doe er maar nog eens 5 jaar bij. bij deze laat ik je ook weten dat ik haal graag een poging waag op je candy die is om u tegen te zeggen.

    Groetjes Lotte

    ReplyDelete
  12. oh wow larissa! this is such an awesome prize hun.
    thank you for the chance to win it
    huge hugs Lou xxx

    ReplyDelete
  13. Larissa, van harte gefeliciteerd met 5 jaar bloggen, leuk!!! Ik kom regelmatig even bij je kijken en genieten van je prachtige creaties. Hopelijk blijf je ons nog heel veel jaren inspireren via je blog!!! Groetjes van Jacqueline Rietman. (Ik heb zelf geen blog)

    ReplyDelete
  14. Congratulations Larissa! 5 years is quite the milestone.
    Hugs, Carissa

    ReplyDelete
  15. Congratulations Larissa! Thanks for the chance to win your fabulous candy.
    xx

    ReplyDelete
  16. gefeliciteerd!! Ga vooral door met je leuke blog!
    Groetjes jolanda

    ReplyDelete
  17. Wow, congrats on being in the Blogland for so long! :)

    And thank you for the chance to win this super generous candy.

    Hugs! xx
    Cebelica

    ReplyDelete
  18. Hoi Larissa,

    Van harte gefeliciteerd met je 5 jarig jubileum. Hopelijk komen er nog vele jaren bij. Ik volg je blog al een tijdje. En hoop dit noh lang te blijven doen. Want je kaartjes zijn super.

    Groetjes Evelien

    ReplyDelete
  19. wow quel magnifique candy, félicitation pour ces 5 belles années et toutes les magnifiques créations que tu nous a montré, biz

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails