Wednesday, 15 September 2010

Winners of my blogcandy :):)


Hallo! Ik wil graag iedereen bedanken voor het meedoen aan mijn blogcandy! De winnaars zijn geworden:

Hello! I want to thank everyone that participated in my blogcandy! The winners are:





Dames gefeliciteerd!! Kunnen jullie me aub emailen (het adres staat in mijn profiel_ dan zorg ik dat jullie de tegoedbon krijgen! Veel plezier ermee!

Congratulations ladies! Can you please email me (My adress is in my profile), so I can send you the voucher! Have fun with it.

3 comments:

  1. Joehoe!!!! Ik zie dat ik gewonnen heb.... super !!
    Tnxxx
    Ik heb je een mail gedaan
    Groetjes Miranda

    ReplyDelete
  2. Hi Larissa - I am so over the moon at winning your candy!! THank you so much - I will e-mail you now!!
    Love and hugs, Sylvia xxxxx

    ReplyDelete
  3. Hi Larissa - I am so over the moon at winning your candy!! THank you so much - I will e-mail you now!!
    Love and hugs, Sylvia xxxxx

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails