Tuesday, 14 September 2010

Tiddly Inks blogcandy!!

This post will remain on top until Tuesday 14 September. Please scroll down for newer posts.


Hallo! Ik wil al een tijdje een blogcandy doen en nu is het zover. Zoals jullie weten zit ik in het DT van Tiddly Inks en dus heb ik besloten dat het een Tiddly Inks candy gaat worden! Ik heb Christy dus gemaild en die vond mijn idee zo leuk dat ze er graag aan wilde meedoen. Dus er zullen uiteindelijk 2 winnaars zijn, een van mij en eent van Christy!! Wat kun je winnen? Een tegoedbon van 15 dollar voor de Tiddly Inks shop waarin heeeel veel leuke digitale stempels te vinden zijn. En die is dus twee keer te winnen!

De winnaar wordt bekend gemaakt op woensdag 15 september 2010. Meedoen kan tot en met dinsdag 14 september 2010 23:59. De winnaars hebben één week de tijd om hun prijs te claimen via mijn email, die je kunt vinden in mijn profiel. Als de winnaars zich niet hebben gemeld na een week zal ik nieuwe winnaar(s) kiezen.

Hello! I have decided that it is time for a little blogcandy! As you all know, I am a member of the Tiddly Inks DT and that's why I decided that it has to be a Tiddly Inks blogcandy. I emailed Christy and she loved the idea so she wanted to donate the candy. So in the end there will be 2 winners, one from me and one from Christy! So what can you win? 2 Lucky persons will win a voucher of 15 dollar for the Tiddly Inks shop! There are lots and lots of cute images!!


I will announce the winner on my blog on wednesday 15 september 2010. You can particpate until Tuesday 14 september 23:59 Amsterdam time. The winners have one week to claim their price. You can find my email in my profile. If the winners didn't email me after a week, I will pick new winner(s).

***********************************************************************

12 comments:

  1. What a darling card Larissa! Love the out of the box tree! You know...the next time the open up the Design Team at SCS for the CAS team, you should try out...your creation are always top notch!

    ReplyDelete
  2. wat een leuke candy, ik wil wel een gokje wagen. Dank je wel.
    gr linda

    ReplyDelete
  3. Wat leuk Larissa, ik zet hem op mijn Sidebar, prachtige kaartje heb je weer gemaakt.

    gr.Louise

    ReplyDelete
  4. A beautiful card Larissa - the image is adorable and perfectly coloured. Thank you for the chance to win fabulous blog candy!
    Hugs, Sylvia xx

    ReplyDelete
  5. Your card is just adorable! I love how you colored your tree, beautiful! Thanks for the chance to win!

    ReplyDelete
  6. hello je participe, merci et bonne chance a tous

    ReplyDelete
  7. Thank you SO much for this most fabulous chance to win!

    I actually came here to compliment you on your gorgeous card!!! =)

    crafty hugs!
    Meredith

    ReplyDelete
  8. Larissa,

    Wat een superleuke candy!! Alvast bedankt voor de mooie kans om deze prijs te winnen! Je candy staat aan de zijkant van m'n blogje!
    En nu maar duimen... voor mezelf! :)

    Groetjes, Saskia :)

    ReplyDelete
  9. Well, shoot, how did I almost miss this?! That's what happens when you are sick and out of commission for a week!

    Great candy! Tiddly Inks images rock!

    ReplyDelete
  10. Love your card Larissa :)
    Thank you x

    ReplyDelete
  11. Allereerst mijn complimenten voor je geweldige kaartje! Mooie kleuren heb je gebruikt. Bedankt voor je gezellige reactie op m'n blog, altijd leuk om te lezen! En verder ook bedankt voor de kans op candy, heb 'm gelinkt op m'n blog hoor.
    Groetjes, Ira x

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails