Friday 12 March 2010

DU2DS 033 - No patterned paper



Het is weer vrijdag en dat betekent dat het weer tijd is voor een nieuwe challenge van Dare U 2 Digi Stamp. Deze week willen we geen design papier op je kaartje zien. Dat zal dus een moeilijke challenge worden voor veel mensen. :) Normaal heb ik er ook niet zo'n problemen mee, maar deze keer wilde het bij mij ook niet echt opschieten met mijn kaart. Het is gewoon even te druk met andere dingen, maar dat komt vast snel wel weer goed. Ik heb vandaag in ieder geval lekker geshopt op de Knotsgekke kaartendagen, dus ik heb weer leuke nieuwe spulletjes! :) De afbeelding die ik heb gebruikt op mijn kaart is weer van Christy Croll en die is te koop in haar shop Tiddly inks. Joy bugg is ingekleurd met derwent potloden. De oogjes heb ik zoals altijs gekleurd met een zwarte glaze pen en met een witte gelpen heb ik stipjes getekend op haar mutsje en jurkje. De afbeelding heb ik uitgesneden met de vierkante nestabilities. Met een zwarte fineliner heb ik gedoodled op beide vierkanten. Op de rode kaart heb ik ook gedoodled met een zwarte fineliner. Onder de afbeelding heb ik twee zwart-witte stippenlinten geplakt. De kaart is verder afgemaakt met een paar zwarte hotfix steentjes.

Hi everyone, it's friday again and that means that we have a new challenge for your from the Dare U 2 Digi Stamp design team. This week we want to see a card without patterned paper on it. Not an easy challenge for most people. Normally I don't have a problem with it, but this time I also had some problems while making my card. It has been a busy week and I had to do some other stuff. The image I used is from Christy Croll and you can buy it in her shop Tiddly inks. Joy bugg was coloured with derwent pencils. Her eyes are coloured with a black glaze pen and I have drawn white dots on her hat and dress with a white gelpen. The image was cut out with my nesties and I doodled on the white squares with a black gelpen. I also doodled on the red card. I have used black and white dotted ribbon under the image. I decorated my card with a few black hotfix stones.

8 comments:

  1. Oooh dat is een prachtig kaartje geworden Larissa. Het stempeltje ziet er ook erg leuk uit, ga er ook maar eens kijken!
    Groetjes Nicolet

    ReplyDelete
  2. Larissa,daar ben ik weer even om te genieten van je mooie, lieve kaarten.

    Liefs,
    Marianne

    ReplyDelete
  3. hoi larissa,
    ik heb je prachtige kaartjes bekeken wat zijn ze allemaal mooi
    ik ben gelijk je volger geworden, vind je het leuk om eens bij mij te komen kijken
    groetjes lia

    ReplyDelete
  4. Cute! Those ribbons look great that way; great way to highlight the cute image!

    ReplyDelete
  5. Een hele mooie kaart! En met het lint heb je de "no pattern" goed weten te omzeilen :-)

    ReplyDelete
  6. I love it!!! It isn't lacking anything without patterned paper. I love the color combination. :)

    ReplyDelete
  7. Great card Larissa! (I still haven't made mine for this challenge yet.... Ooops) Your little character is sooooo sweet.
    Hugs
    Sandra x

    ReplyDelete
  8. Absolutely gorgeous card Larissa and I love the red, it's so bright and happy and a very sweet image too. Hugs, Chris :)

    ReplyDelete

In line with new European Data Protection Laws (GDPR) by commenting you know that your name & comment are visible to all who visit this blog and thereby consent to the use of your personal informations for this specific purpose.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails