Sunday, 1 November 2009

De winnaar van mijn blogcandy!

Goedemorgen allemaal!

Ik wil graag iedereen bedanken voor de deelname aan de blogcandy en de leuke berichtjes die ik heb gekregen vanwege mijn blogcandy! Heel leuk om te lezen allemaal. Nu is het tijd voor de winnaar. Ik heb vannochtend de winnaar van mijn blogcandy laten trekken door mijn moeder via random.org.


De winnaar is geworden:




Nr 11 was Angela (monkeymama). Gefeliciteerd en heel veel plezier met de stempels. En omdat ik eigenlijk iedereen wel een prijsje gun heb ik mijn moeder nog 2 extra nummers laten trekken. Deze dames krijgen van mij een stapeltje stempelafdrukjes. Het zijn geworden Ingrid W en Scrapgirlmarianne. Dames veel plezier ermee. Willen jullie mij je adres even doorgeven? (Het email adres staat in mijn profiel)!



Goodmorning everyone!

I would like to thank everyone for the participation in my blogcandy and all the nice messages you send me. It was so fun to read them all. Now it is time for a winner! I have asked my mother to use random.org to pick a winner and the winner is Angela (monkeymama)! Congratulations and have fun with your stamps. And because I really enjoyed everything I have decided to give two people a little price. These ladies will recieve some stamped images from me! They are IngridW and Scrapgirlmarianne! I hope they enjoy them! Can these ladies send their adress to me (You can find my email in my profile)!

6 comments:

  1. Hoi hoi,

    Ohhhhh wat leuk zeg!!!
    gefeliciteerd met de candy en wat lief dat je ons nog afdrukjes stuurt hele,maal super zeg, kan niet wachten!!

    Lieve groetjes Marianne
    ik mail je ff

    ReplyDelete
  2. Angela (SCS monkeymama)1 November 2009 at 15:10

    Thank you so much; I am so excited!!! They are such cute stamps! Thank you for your generosity!

    ReplyDelete
  3. Gefeliciteerd damnes en veel freubelplezier ermee!
    Gr Stempelientje

    ReplyDelete
  4. leuk leuk,van Harte dames,veel freubeluurtjes ermee:)

    xx sonja

    ReplyDelete
  5. Wauw wat leuk Larissa. Een extra prijs. Ik zal je mijn adres mailen. Angela en Marianne van harte gefeliciteerd.

    Hartelijke groeten,
    Ingrid

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails