Sunday, 6 December 2009

Blogcandy!!!

This post will remain on top until Sunday 6 December. Please scroll down for newer posts.



Ik had laatst op de kreadoe nog een paar mini magnolia's gekocht zodat ik deze als blogcandy kan weggeven en aangezien er 3 kerst stempeltjes bij zitten, post ik deze blogcandy maar snel op mijn blog. Wil je kans maken op deze stempeltjes, vul je naam in en een link naar je blog. Heb je geen blog, dan kan je ook nog gewoon meedoen. Verder zijn er geen verplichtingen. Als je wil mag je een linkje op je blog zetten, maar het hoeft niet! De candy loopt tot en met 6 december. De winnaar wordt bekend gemaakt op 7 december.

I bought a couple of mini magnolia's on a dutch craft show to give away as blogcandy. Because there are 3 christmas mini magnolia's, I am going to post the candy right now. If you would like to win these 3 mini's, add your name in Mr linky with a link to your blog. If you don't have a blog, you can also enter. There isn't anything else you have to do! If you want to post about it on your blog, I would love it, but it is no obligation! You will have time until sunday 6 december. I will announce the winner on monday 7 december.

20 comments:

  1. lovely, lovely candy! i haven't seen the minis! all the new christmas tildas are just adorable - thank you for the chance to play! :D

    ReplyDelete
  2. Wow... wat eezn fantastische candy!! Ik duim voor mezelf, hihi! :)

    Saskia

    ReplyDelete
  3. Thank you for offering this sweet candy.
    Clare x

    ReplyDelete
  4. He wat leuk dat je een magnolia candy weggeeft!!! Ik denk dat het voor mij ook tijd word dat ik eens een candy ga houden (bij de 17500 hits denk ik)....

    ReplyDelete
  5. Hey Larissa,
    Ik zou heel graag meedoen met jouw blogcandy maar heb zelf geen blog.
    (ik vind jouw creaties super, ik kom elke dag wel een keertje kijken of je er weer iets nieuws op gezet hebt)
    Groetjes en een fijne dag..
    Tilly

    ReplyDelete
  6. Thank you for the chance to win these little beauties!

    ReplyDelete
  7. Hallo Larissa,
    Wat een leuk idee om stempels te kopen om weg te geven. Zijn wij natuurlijk heeeeeel blij mee.
    Fijn weekend,
    liefs Yolanda

    ReplyDelete
  8. WOW!!! This is really some wonderful candy.. Thanks for a chance to win..
    saluti dall'italia the post on http://kreattiva.blogspot.com/
    Hugs, rosa

    ReplyDelete
  9. I am not up on the Magnolia's didnt even know they came in mini size...how neat!

    ReplyDelete
  10. thanks for chance.
    hugs from italy

    ReplyDelete
  11. grazie x l'opportunita.....complimenti e buon natale.monicot monicot@katamail.com

    ReplyDelete
  12. Hoi Larissa,
    ik heb mijn naam ook maar in de hoge hoed gegooid. Je weet maar nooit.... wat een leuke candy zeg!

    Fijne dag verder en groetjes,
    Jeannette

    ReplyDelete
  13. OOoh wat vind ik die stempeltjes mooi!!! Ik ben er ook al naar op zoek geweest maar helaas nog nergens gevonden!! Wegens omstandigheden kon ik niet naar de crea doe...jammer ...nu ik lees dat je ze daar kon kopen....
    Nou al met al bedankt voor het mogen meedoen met je candy!!
    En je kaarten zien er ERG SUPER uit lekker strak!!

    Groetjes Janet

    ReplyDelete
  14. hoi larissa super candy aangezien ik heel weinig stempeltjes zelf heb vind ik dit een super kans bedankt hoor groetjes maranda ps ik ben nu ook volger

    ReplyDelete
  15. Hoi Larissa,
    wat een leuke candy geef je weg.
    Waag gelijk een kansje ;)
    je maakt hele leuke kaartjes!
    Heb je blogje opgeslagen bij favorieten zodat ik nog eens lang kan komen :D
    Groetjes anneke

    ReplyDelete
  16. hello, Larissa!!!!
    What a nice surprise to see the same named girl here))))
    Nice candy! I hope I am not late to take part in it? Good luck!!!
    http://larisa-raznosti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Hoi Larissa, Wat een leuke candy. de stempeltjes zijn te gek.
    Bedankt voor deze kans om ze te winnen.(zet een link op mij blog)

    Groetjes Anneke

    ReplyDelete
  18. Oh wat zijn ze leuk die min's!!

    groetjes, Loes

    ReplyDelete
  19. Hoi Larissa,

    wat een leuke candy geef je weg zeg!
    ik doe nog even op de valreep mee hihi

    Liefs Wendy

    ReplyDelete
  20. Hoi Larissa!

    bedankt voor deze leuke candy en op deze manier heb ik heerlijk kunnen rond neuzen op je blog! Je maakt echt mooie dingen meis!

    Liefs,

    Mélanie

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails