Sunday, 1 November 2009

Blogcandy!

This post will remain on top until Sunday 1 November. Please scroll down for newer posts.

Click for a bigger picture!

Nu ik de 60.00 hits op mijn blog ben gepasseerd wordt het toch wel eens tijd voor een blogcandy! :) Ik heb voor jullie superschattige 2 Tina Wenke stempels, 2 Stamping Bella stempels uit mijn favoriete lijnen de huggabuggs en de ketto's en als laatste 2 mini magnolia stempels. Iedereen mag meedoen en het enige dat je moet doen is je naam invullen op het Mr linky formulier. Als je een linkje op je blog wil plaatsen is het leuk, maar verplicht is het niet. De winnaar wordt gekozen op zondag 1 november.

Now that I have passed the 60.00 hits on my blog I think it is time for some blogcandy! :) I have 2 supercute Tina wenke stamps from Stampavie, 2 stamps from my favorite lines at Stamping Bella: the huggabuggs and the ketto's and 2 mini magnolia's. Anyone can enter (I will ship worldwide) and the only thing you have to do is write your name in the Mr Linky form. If you want to add a link on your own blog I would love it, but it is not a must. I will choose the winner on sunday 1 November.

This candy is now closed!

38 comments:

  1. Proficiat met de 60 000 hits!!!

    Wow...wow... zo'n superschattige stempels!! Die zouden perfect bij mijn 'cute'-collectie passen! :) Ik waag dus mijn kans!!

    Lieve groetjes,
    Saskia :)

    ReplyDelete
  2. Congratulations on 60,000 hits Larissa and thank you for offering this lovely candy. I will put a link on my blog.
    Clare x

    ReplyDelete
  3. Ik zal zeker een link op mijn blog plaatsen, wat een geweldige candy Larissa, en op naar de volgende minstens 60.000! Gaat zeker lukken met je fantastische blog.

    Hugs, Wilma

    ReplyDelete
  4. Wow, wat een super candy (en je blog)!!!

    Deze zou ik best dolgraag winnen, alvast bedankt voor de kans.

    Ik zet een link op mijn blog voor je candy !!

    Pegyy xx

    ReplyDelete
  5. 60.000 is niet niks maar beslist niet verwonderlijk met al die mooie creaties die je hier kunt zien.
    Gefeliciteerd Larissa!

    Liefs van Marianne

    ReplyDelete
  6. Gefelicieerd met al meer dan 60.000op je mooie blog!

    Vele groetjes Elsa

    ReplyDelete
  7. Hi Larissa,
    Ik kijk iedere dag maar heb nog nooit een reactie achtergelaten....Je maakt super leuke kaarten!!!
    Bij deze zou ik graag mee doen met jouw candy. Jammer genoeg heb ik geen blog anders had ik je zeker vermeld!!!
    Groetjes Tilly

    ReplyDelete
  8. you have such wonderful taste in stamps Larissa!!!! Congrats on 60,000...how cool is that?!

    ReplyDelete
  9. Angela (SCS monkeymama)26 October 2009 at 05:51

    60,000 hits?  Awesome!  Great blog candy; thanks for the chance to win!

    ReplyDelete
  10. Gefeliciteerd met al zoveel hits! :-)
    En leuk dat je een geweldig mooie blogcandy weggeeft.
    Groetjes, Sandra

    ReplyDelete
  11. Wat een leuke blog heb je zeg!
    gefeliciteerd met zoveel hits!
    heel leuk.dan weet je waar je het voor doet he?
    ik wil graag mee doen aan je geweldige candy!
    heb hem op mijn blog even bij de sidebar gezet.

    Groetjes Wendy

    ReplyDelete
  12. Congrats on all those hits Larissa!
    Have popped a link to your yummy candy on my blog.
    Thanks for visiting me earlier today! :0)
    Helen x

    ReplyDelete
  13. he leuke candy ik doe graag mee!
    de ponsen vande bloemen zijn 3cm en 2,5cm dus niet al te groot!

    groetjes martine

    ReplyDelete
  14. Congratulations to you! 60000 hits are amazing!
    Thank you so much for being generous enough to offer such gorgeous candy to win!
    I've linked your candy on my sidebar under the section "Blog Candy time”.
    Regina*

    ReplyDelete
  15. geweldig mooie candy! en wat een leuke blog is dit ik doe er veel inspiratie op! Succes verder en kom ook eens bij mij kijken!
    groetjes mandy

    ReplyDelete
  16. super hoor 60.000 hits, gefeliciteerd en een super candy ik doe zeker mee groetjes christa

    ReplyDelete
  17. Wauw wat een blogcandy! En wat een leuke blog heb je zeg! Ik ben hier nog niet eerder geweest, maar ik zal zeker mijn bijdrage leveren aan de 100.000 bezoekers. Ga zo door.
    Groetjes,
    Marjolein

    ReplyDelete
  18. wat een prachtige stempelszeg. heel mooi. ik heb m'n naam ook ingevuld.

    ReplyDelete
  19. Hoi,

    gefeliciteerd zeg en wat een goed idee!!
    Via via ben ik op je blog gekomen en ziet er erg gaaf uit hoor, doe graag mee aan je candy en heb ook een link geplaatst.

    Groetjes marianne

    ReplyDelete
  20. Die clear stamps zijn echt geweldig!! Ik hoop dat ik een keer een geluktje heb!!

    Van harte met je hits!

    Liefs Nic

    ReplyDelete
  21. gefeliciteerd en leuke blog, mooie blogcandy goed hoor xx

    ReplyDelete
  22. geweldig zoveel bezoekers. Altijd leuk om te zien dqt mensen het leuk vinden om bij je te kijken. Je candy is ook een snoepje.
    Groetje,
    Wendy van der Kooij

    ReplyDelete
  23. Larissa, gefeliciteerd met 60.000 hits. Wat een geweldige candy. Die stempels zijn zo lief!
    Ik heb een afbeelding met een link naar je candy in mijn sidebar gezet. Bedankt voor de kans om deze candy te winnen.
    xxx Anne-Marije

    ReplyDelete
  24. It would be great to receive such a gift! Thank you for this opportunity. saluti dall'italia
    the post on
    http://kreattiva.blogspot.com/2009/10/car-d-elicious.html

    ReplyDelete
  25. fabulous candy, Larissa! thanks for the opportunity! :) have popped you up in my sidebar.

    ReplyDelete
  26. geweldig zeg 60.000 hits
    WoW die haal ik nooit whahaha
    van Harte.
    en natuurlijk bedankt voor deze kans,zou een mooi verjaarskado zijn.

    digihug sonja

    ReplyDelete
  27. Wow 60.000 hits van harte, ik volg je al een tijdje maar had tot nu toe geen eigen weblog maar sinds wel, ik zal je link op mijn blog zetten, en een super leuke candy.

    Groetjes,

    Louise

    ReplyDelete
  28. Gelfeliciteerd, wow 60.000 hits, maar dat is niet zo raar hoor, want we willen allemaal nog een keertje naar die schitterde creaties kijken. Één keer is dus nooit genoeg, lol.
    Wat een leuke candy, zouden niet misstaan bij de rest van mijn verzameling....
    Op naar de 70.000!
    Groetjes, Yolanda

    ReplyDelete
  29. Congratulations on your hits!
    Thanks for the chance to win.
    Magda x

    ReplyDelete
  30. Hoi Larissa!!

    Gefelicteerd met je 60.000 bezoekers!!
    En wat een geweldige candy geef je weg! Ik doe graag mee.

    Liefs mariska

    ReplyDelete
  31. I love those stamps! I would love to own them :) Thanks for the chance!

    ReplyDelete
  32. Wow congrats on your number of hits and thank you for the chance. luv gina xx

    ReplyDelete
  33. net op tijd!!! proficiat met de 60.000 hits!! wat een aantal.. super gave candy heb je.. xxx Marley

    ReplyDelete
  34. proficiat met je 60 000 bezoekers.

    Laat deze candy nu juist mijn lievelingsstempels bevatten. Dus ja ik waag mijn kans.

    groetjes Chantal
    zet een link op mijn blog!

    ReplyDelete
  35. Hallo Larissa,

    Ik kijk al heel lang op je blog omdat ik je creaties heel mooi vind. Geweldig dat je al 60.000 hits hebt gehad.
    Ik vind je candy heel mooi en ik hoop dat ik kans maak.

    Ingridw

    ReplyDelete
  36. Hoi Larissa,
    Op de valreep nog!! Van harte gefeliciteerd met je
    ZESTIGDUIZEND!!! hits! WAUW!!!
    Ik ding graag ook mee naar die mooie stempels om het te vieren....misschien heb ik eens geluk.....
    Ik heb een link op mijn blog :Stempelientje gezet.
    Groetjes van Stempelientje en op naar de 100.000!!!

    ReplyDelete
  37. Congrats on all those hits Larissa!
    Have popped a link to your yummy candy on my blog.
    Hope to win!!!
    Hugs!
    Sandra!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails