Saturday 6 December 2008

Magnolia

Ik heb een tijdje geleden Peerless paint gekocht en ik wilde er nog wat mee oefenen, omdat ik nog niet helemaal tevreden ben over hoe het kleuren gaat. Ik had allemaal magnolia's gestempeld en ben maar gaan kleuren. Uiteindelijk kwam ook deze tilda eruit en die vond ik zo goed gelukt dat ik daar wel een kaartje mee wilde maken. Als basis heb ik een creme kleurige kaart genomen. Ik heb uit hetzelfde creme papier en uit purper papicolor papier heb ik ovalen gesneden met mijn nestabilities. De magnolia heb ik uitgeknipt en met foamtape in de ovaal geplakt. Ik heb met een witte gelpen nog wat accentjes aangebracht. Van het purper papicolor papier heb ik ook een strookje gesneden en dit op de kaart geplakt. Het zit er echt recht op, hoewel dat op de foto niet zo lijkt. :( De tekst is met de computer gemaakt. Ik heb nog wat creme lint toegevoegd en daar de tekst overheen geplakt met foamtape.

A while ago I bought peerless paint and I wanted to practise a little bit with it, because I am not satisfied with my coloring with the peerless paint. I stamped a couple of magnolia's on a a sheet of paper and started coloring. Finally I got this Tilda and I think she is good enough for a card. As my base I used a creme/off white card. From the same paper and purper papicolor paper I cut two ovals with my nestabilities. I cut the magnolia out and used foamtape to glue her on the card. I added some accents with a white gelpen. From the purper papicolor paper I cut a small strip. It looks crooked on my phote but it is actually straight on my card. :(The sentiment was computer genareted. I added some creme ribbon.

1 comment:

  1. Hallo Larissa,

    Ik val in herhaling, maar wat kan ik anders zeggen dan dat ik het een mooie kaart vind. Je hebt leuke kleuren gebruikt.

    Groetjes van Marianne

    ReplyDelete

In line with new European Data Protection Laws (GDPR) by commenting you know that your name & comment are visible to all who visit this blog and thereby consent to the use of your personal informations for this specific purpose.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails