Saturday 13 December 2008

Cheddar




Ik kreeg van Kyra ( Nogmaals bedankt!!! Ik ben er heel blij mee!) wat stempelafdrukjes van muizen. Ik ben altijd al gek geweest op afbeeldingen van muizen en heb ook een tijdje muizenspulletjes en boekjes gespaard. Bij de stempelafdrukjes zat ook deze van Cheddar de muis die aan het lezen is. Cheddar is een Sugar nellie stempel. Ik ben zelf ook gek op lezen en dus deze stempel vind ik dan ook helemaal te gek! Ik heb er dan ook een boekenlegger van gemaakt voor mezelf. :) Ik heb Cheddar gekleurd met derwent potloden en geurloze terpentine. Zijn neus, oogjes en de boektitel zijn extra gekleurd met een zwarte glaze pen. De boekenlegger is gemaakt van een stukje rose-wit gestreept papier. Op de onderkant heb ik nog een stukje rose papier geplakt. Mijn naam is met het phoebe alfabet van quickutz gemaakt. Met een zwarte fineliner heb ik streepjes langs de randen getrokken. Bovenin heb ik een gaatje gemaakt en daar zit een tagtopper van quickutz omheen. Door het gaatje zit een zwart lintje. Met zwarte stempelinkt heb ik de stipjes op de boekenlegger gestempeld. Deze stipjes komen uit een mix en match stempelsetje.

I have gotten some stamped images from mice from Kyra (thanks again! I love them!). I have always loved mouse images and books and collected stuff for a couple of year. This image of the reading mouse was one of the stamped images. I also love reading, so I love this stamp from Sugar nellie. I have made a bookmark with it for myself.:) I colored Cheddar with derwent pencils and OMS. I colored his little nose, eyes and the title of his book with a black glaze pen. I made my bookmark from pink-white striped paper. At the bottom I used a strip of pink paper. My name was made with the phoebe alphabet from quickutz. With a black fineliner I added faux stitching along the sides of the bookmark. I made a little hole in the top and added a black tagtopper from quickutz. I added a black ribbon. With black ink I stamped the little dots on the bookmark. They are from a mix and match stampset.

2 comments:

  1. Zo secuur, tot in detail afgewerkt.
    Mijn welgemeende complimenten.
    Heel erg leuk.

    Groetjes van Marianne

    ReplyDelete
  2. Hai Larissa,

    Wat is deze leuk geworden, zeg!! Ook erg mooi ingekleurd. Leuk dat je er iets voor jezelf mee hebt gemaakt. En nogmaals, geen dank!
    Lieve groet, Kyra.

    ReplyDelete

In line with new European Data Protection Laws (GDPR) by commenting you know that your name & comment are visible to all who visit this blog and thereby consent to the use of your personal informations for this specific purpose.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails